30 October, 2016

Maafkan Daku

Kredit gambar FizGraphic 

Amboi tajuk. Agaknya tak boleh nak sastera lagi kut. Haha. Maaf kerana lama menghilang . Sudah hampir setahun lamanya tinggal dunia blog ni. Blogwalking apatah lagi. Minta maaf ye kepada followers. Maklumlah rakan-rakan, iolls ni hanya insan biasa . Haha >_ <.

Lepasni saya akan cuba blogwalking pula. Itupun kalau sempat la. Err . Dirah ada bagi harapan ke.? Ehekk.

Saya bukan apa, sekarang ni makin sibuk dan busy dengan aktiviti kuliah. Aduii apalah aku ni. Sibuk dengan busy dua benda yang sama la . Mohon maaf naa. *Minta maaf lagi

Eh. Ramai tak tahu aku sambung belajar kat mana kan? Haha.  Ada ke orang tanya ?
Ok . for your information, lepas habis SPM tu Dirah sambung STPM. Actually berat hati jugak la sebab kena pakai baju sekolah balik tapi tak lama sebab tahun 2015 dah boleh pakai baju biasa. Ermmm. Biasalah sangat sekolah kitorang just pakai baju kurung dan tudung hanya dibenarkan pakai tiga warna sahaja. Makk aihhh. Dan dapat tahu jugak STPM tu exam ketiga tersusah di Malaysia ye. *Entah info mana aku dapat . Haha

So masa STPM tu takpayah la cerita . Haha. Maybe sebab aku ni tak berapa rajin jadi dapatla keputusan macam orang tak rajin. Haha. Pengajaran untuk diri sendiri.

Okay kawan-kawan. taknak la kan cerita lebih-lebih. Straight forward je lah. Lepas STPM  berlalu , Alhamdulillah walau pun keputusan tak sebaikk mana tapi Dirah dapat juga peluang sambung belajar. Hehe. So, iolls sekarang ni ada di Universiti Malaya. UM lah. Hehe.

Dear followers, Dirah tak boleh lama-lama. Hurmm. Selesaikan assignmnt dulu ya kawan-kawan. Semoga apa yang berlaku hari ini dapat memberi pengajaran untuk kita pada masa akan datang.

Assalamualaikum. Lai lai.

No comments: